Koszyk: 0.00 PLN

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

#PRODUKCJA

Skąd pochodzą koszulki wyprodukowane w Hurmie?

Wszystkie informacje dotyczące materiałów oraz miejsc powstawania naszych produktów znajdziesz w zakładce o nas.

#ZAKUP

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Na stronie każdego produktu znajdziesz dostosowaną do niego tabelę rozmiarów, w której podane zostały dokładne wymiary. Znajdziesz tam także nasze sugestie dotyczące rozmiarówki. Jeśli masz wątpliwości, zawsze możesz do nas napisać. Doradzimy Ci z wyborem.

Jak kupować w sklepie? 

1. Wybierz zakładkę “produkty” znajdującą się na górze strony, a następnie w kolumnie po lewej stronie dział, który Cię interesuje, np. “koszulki damskie”.

2. Kliknij na produkt, który Cię interesuje. Po lewej stronie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące produktu, po prawej - zdjęcia, na które możesz klikać, by je powiększyć.

3. W celu zakupienia produktu wybierz rozmiar w kolumnie po lewej stronie. Następnie wpisz liczbę sztuk produktu w kratce poniżej i kliknij “do koszyka”.

4. Po prawej stronie wyświetli się Twój koszyk. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, zamknij go krzyżykiem w prawym górnym rogu. (W każdej chwili możesz do niego wrócić poprzez kliknięcie liczby produktów przy słowie “koszyk” na pasku u góry strony.) Jeśli masz już w koszyku wszystkie interesujące Cię produkty, kliknij przycisk “zamawiam”.

5. Uzupełnij dane dotyczące dostawy i płatności (kraj, kod pocztowy, adres e-mail). Kiedy to zrobisz, opcje dostawy oraz płatności dla Twojego regionu zostaną odblokowane. Następnie wybierz sposób dostawy oraz płatności.

Dostawa. Oferujemy trzy opcje dostawy, które obejmują:

- Przesyłkę kurierską wysyłaną za pośrednictwem poczty polskiej płatną z góry.

- Przesyłkę kurierską wysyłaną za pośrednictwem poczty polskiej płatną za pobraniem.

- Przesyłkę do punktu odbioru płatną z góry. Punkty odbioru pozwalają Ci na odbiór przesyłki w dogodnej dla Ciebie chwili w wybranym miejscu. Jeśli decydujesz się na tę opcję, nie zapomnij wybrać punktu odbioru poprzez kliknięcie opcji “wybierz punkt odbioru”.

Płatność. Oferujemy pięć opcji płatności, które obejmują:

- Płatność kartą na stronie internetowej.
- Płatność kodem BLIK generowanym w aplikacji mobilnej banku.

- Płatność online za pomocą przelewu bankowego bezpośrednio ze strony banku.

- Płatność za pomocą przelewu tradycyjnego. Pamiętaj, że ta opcja wydłuża czas otrzymania przez nas płatności, a więc także czas otrzymania przez Ciebie zamawianych produktów.

- Płatność za pobraniem, jeśli wcześniej wybierzesz opcję dostawy za pobraniem.

Płatności w naszym sklepie internetowym są całkowicie bezpieczne i nadzorowane przez krajową instytucję płatniczą Blue Media. Jeśli jednak obawiasz się podawania wrażliwych danych karty kredytowej, skorzystaj z przelewu bankowego lub płatności kodem BLIK.

6. Kiedy wybierzesz dostawę oraz płatność, kliknij przycisk “kontynuuj”. Uzupełnij dane adresowe, niezbędne do dokończenia transakcji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz odpowiednią opcję poniżej.

7. Zaznacz zgodę na przetwarzanie przez Hurmę Twoich danych osobowych. Jeśli posiadasz kody rabatowe, uzupełnij odpowiednie pole w kolumnie po prawej stronie. Dokładnie sprawdź zamówienie. Możesz także dodać komentarz do zamówienia.

8. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk “zamawiam i płacę”. W zależności od wybranej płatności zostaniesz przekierowany na stronę banku lub na stronę z podsumowaniem zamówienia, gdzie znajdziesz dane do przelewu tradycyjnego.

9. Sprawdź pocztę e-mail. Otrzymasz automatyczną wiadomość, w której znajdziesz informacje dotyczące płatności oraz zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu Twoja płatność została przerwana/anulowana znajdziesz tam także link do ponownego uruchomienia procesu płatności.

Jak usunąć produkty z koszyka/zmienić liczbę produktów?

  • W momencie dodawania produktu podręczny koszyk otworzy się po prawej stronie ekranu. Możesz go również otworzyć poprzez kliknięcie liczby produktów przy słowie “koszyk” na pasku na górze strony. Następnie wystarczy kliknąć krzyżyk przy produkcie, który chcesz usunąć.
  • Po otwarciu podręcznego koszyka możesz również kliknąć link “przejdź do koszyka” znajdujący się poniżej przycisku “zamawiam”. Spowoduje to przejście na nową podstronę, gdzie możesz dokonywać zmian w liczbie zamawianych produktów (+ i -), a także usuwać je z koszyka (x).


#PŁATNOŚĆ

Jakie są dane do przelewu tradycyjnego? 

Numer konta: 77114020040000320277279587

Nazwa firmy: Hurma

Adres firmy: Zdrojowa 14a, 87-100 Toruń, Polska


#WYSYŁKA

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Staramy się wysyłać paczkę w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Przesyłki na terenie RP wysyłamy usługą kurierską Poczty Polskiej i z reguły docierają na miejsce w około 24 godziny od wysyłki. Jeśli miałoby się tak zdarzyć, że czas się wydłuży, poinformujemy cię o tym.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak, możesz. Aktualizujemy informacje dotyczące Twojej paczki, jeśli ulegają one zmianie. Dodatkowo możesz śledzić jej status na stronie dostawcy dzięki nadanemu numerowi przesyłki, który wyślemy do ciebie w wiadomości.

#ZWROT I WYMIANA

Czy mogę oddać lub wymienić rzeczy zakupione w Hurmie?

Jeśli zmienisz zdanie lub będziesz chciał/a wymienić rozmiar, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od doręczenia przesyłki. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres email: info@hurma.pl.

Następnie jesteś zobowiązany do zwrotu zamówionego towaru ponosząc bezpośrednie koszty przesyłki. Zwrot towaru następuje poprzez odesłanie go na nasz adres pocztowy. Towar powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów ani zapachów użytkowania, posiadającym komplet metek.

W terminie 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwróconego towaru, otrzymasz zwrot płatności za towar oraz zwrot kosztów dostarczenia.

#UŻYTKOWANIE

Jak przedłużyć żywotność koszulki? Jak dbać o nadruk?

Szczegółowe informacje odnośnie prania, suszenia oraz prasowania naszych koszulek znajdziesz w zakładce: jak używać.

Czy mogę prasować nadruk?

Choć sama bawełna, wiskoza i inne materiały są dość odporne na prasowanie, to już nadruki niekoniecznie. Dlatego prasuj tylko na lewej stronie i w niskiej temperaturze. Przy wielokrotnym prasowaniu, szczególnie na prawej stronie, nadruk może po prostu z czasem zacząć się kruszyć.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów