Koszyk: 0.00 PLN

Wymyślanie nazwy nie jest łatwe

Kto próbował ten wie. Wymyślanie nazwy, nie jest łatwe. Te fajne są zajęte, te nie zajęte rzadko są fajne. Znak towarowy nie może być zastrzeżony, domena musi być dostępna, a przede wszystkim musisz lubić to słowo / określenie by chcieć związać się z nim na wiele lat. Najlepiej żeby nie było zbyt dosłowne, nie za bardzo modne, by wytrzymało próbę czasu, a jeśli przy okazji nazwa może być znacznikiem jakiejś wartości i wskazywać na charakter marki to już w ogóle ideał. Pomysłów było kilka - jedne odrzucałyśmy jako zbyt oczywiste, inne okazywały się już zajęte. I wtedy pojawiła się ona - Hurma. Obco brzmiące słowo, które okazało się być wyrazem ze staropolskiego języka. Międzynarodowe i bardzo polskie jednocześnie. Ideał!

Hurma oznacza gromadę lub chmarę - po prostu dużą grupę ludzi. I to jest nasze marzenie - założyć markę, która poprzez wartości, które wspiera, stworzy wokół siebie fajną społeczność. Jednocześnie jest to też nazwa charakterystycznego dla krajów tropikalnych drzewa owocowego. Starożytni Grecy nazywali owoc miejscowej hurmy kaukaskiej – „owocem bogów”. Czy może być lepiej? 
Wspólnotowo i smakowicie. Perfekcyjna kombinacja. Taka właśnie jest Hurma.

Tagi:

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów